Söndag

Då har en vecka återigen rullat förbi. Har varit en händelsefull vecka med mycket planering inför alla utvecklingssamtal. Har haft ett intressant föräldrarmöte. Var jätte orolig innan mötet, men det kändes jätte skönt när jag gick därifrån och jag tror och hoppas att de flesta föräldrar blev nöjda. Har slitit mig lite i håret över all material och läromedelsbeställning som måste vara klar i veckan *andas*. Veckan slutade superbra. Eleverna hade varit jätte duktiga med denna veckas läxa så fröken Thea bjöd på glass :) Jaja ibland funkar det med muta.

Har haft en riktig film helg. Har lyckats se på två Wallander filmer (de senaste), Young Victoria och The hurt locker. Försöker att se filmerna som vunnit Oscar för att se om de verkligen var värda att vinna och jag kan säga att The hurt locker verkligen var värd att vinna. En riktigt känslig film!!! Jag och min man har en kompis som är nere i Afghanistan och är minröjare. Jag är orolig för han varje dag men försöker att inte säga det till honom..så ofta..haha...Varför ska vissa människor behöva riskera sina liv för att andra tycker att det är roligt att kriga.

I helgen har jag även svullat..ja du läste rätt. Jag har svullat i chips, godis, glass, dricka, allt som kan kallas mat..allt som jag har fått tag i har jag stoppat i munnen. Känner mig som ett barn. Hoppas att detta ätande tar slut snart, mycket snart!! Usch nej nu är illamåendet tillbaka så nu måste jag försöka få något i mig igen.

See u soon!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0