I de lugnaste vattnet...

...simmar de fulaste fiskarna brukar man säga och ibland kan jag känna att detta stämmer. Livet har snurrats om ordentligt. Livet för en väldigt nära vän har förvandlats till total katastrof. Jag vill bara krama om henne och säga att allt kommer att ordna sig men hur ska jag kunna säga det till henne när jag knappt har förstått det själv. Saker som jag har ansett vara självklara är helt plöttsligt inte det längre. Kan en person som jag har trott att jag har kännt förändras så mycket eller har han hela tiden varit så bara att jag inte har anat det. Vad gör man eller kan man göra något mer än att bara finnas där för en vän om hela hennes liv rasar samman?? I dessa stunder blir jag bara ännu mer lycklig att jag har min älskling. Tack för att du finns hos mig!!

Livet då i allmänt. Fortsätter att pendla mellan V-ås och Sthlm. Börjar bli ganska van nu. Samma gamla tåg dit som hem haha. Nämen pratade med några killar på tåget hem i fredags och ena killen hade pendlat i 2,5 år. Så om han har klarat det så lär ju jag klara det ett tag till. Älskar mitt jobb och mina arbetskamrater.
Ikväll börjar det närma sig slutet av ännu en säsong av So you think you can dance och jag är såååååå glad att Brandon finns med i toppen. jag visste redan förra året att han skulle klara detta!! Hejja hejja!!

Ska strax titta på ett program om åttlingmamman..vet inte riktigt vad jag ska säga. Kan återkomma om mina åsikter imorgon.

Ha det bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0