Sjukdom, mys o längtan

Dessa ord kan kort o gott sammanfatta min måndag. Dagen startade med besök hos farbror doktor *suck*. Diagnosen blev övre luftvägsinfektion (tur iallafall att det inte var värre). Så vad gör man åt detta då..hm...inget!! Jag har blivit beordrad att vara hemma och vila. Så det var vad jag och min lika sjuke make har gjort idag. Sängen har blivit mitt "nya" it ställe, hahaha. 

Något annat roligt som har hänt idag är att nedräkningen har börjat på allvar. Har bokat biljetter så nu pirrar det i magen av längtan!!!

Har pratat med underbara Julia på jobbet idag också. Vi har fått beviljat att beställa en helt underbar spegel som vi hittade i en katalog för några veckor sedan, tror verkligen att barnen kommer att älska den. För att tala om beställning av saker. Beställde saker till min avdelning, ja jag kallar det för min avdelning för det är jag som är ansvarig, för massor av pengar för några veckor sedan och nu börjar äntligen sakerna att komma. Jag är såååå nöjd!! Tror ibland att det är jag, Maija o Julia som ska leka med sakerna mer än barnen :))) fast det skulle ju vara roligt att se oss försöka att klämma oss i en brandmansdräkt för en 7 åring..hahaha

Tycker att dagarna, veckorna och månaderna går väldigt fort. Har svårt att tro att vi snart är inne i december o det är snart nytt år igen!! Va!!! 2010!!!! va hände med 90-talet?? 2000-talet??? Helt plöttsligt känns inte 2020 så långt borta...menmen..nu ska vi försöka att leva i nuet. Jag ska gå o dricka te och ta lite medicin.


Just ja!!! innan jag försvinner igen..Igår var det Fars dag så grattis alla pappor som förtjänar att kallas sig för far!!

--<<--@

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0