Instängd!!!

Efter att ha suttit instängd i lägenheten i snart en vecka så börjar mitt humör smått förändras. Börjar att bli arg, irriterad och ledsen över småsaker som händer och sägs. Vet att det bara är just nu men känns ganska jobbigt. Läste ett inlägg på fb igår som fick mig att vilja förvandla mig till ett barn oc bara sätta mig o kasta klossa på personen..hahaha..skulle känna så skönt!!Men ja..nu är jag inget småbarn så försöker att gåvidare.

Såg på Idol ikväll...voohoo första fredagsavsnittet denna säsong. Efter detta avsnitt så vill jag att Mariette eller Jamie Oliver (kallar Calle för Jamie) ska vinna. Har förstått att Erik o Tove är favoriter men men..man vet aldrig. Jag får åtrkomma om några veckor.

18 st ha dött i Norge pga nöff-nöff sjukan eller H1N1 som den också kallas..skulle ju även kallas för host o nys sjukan..hahaha..nej inte så roligt..Iom att så "många" har dött i Norge börjar kvällstidningarna mala igen när det ska slå till i Sverige...hm..har dom hört talas om att tänka positivt!!! Nej död åt Tengil på en gång. Dom har inte tänkt att tala om hur många svenskar som dör varje år av "vanlig" influensa!!!
Jag har den turen att jag "bara" har ett vanligt VIRUS!! Ja det är den diagnosen man får om doktorerna inte vet vad det är för fel på en..haha..de vet att man är sjuk en inte riktigt vart de kommer ifrån då måste det vara ett VIRUS. Tror att jag har glömt att berätta när jag o maken var på VC. Det blev kaos när vi berättade varför vi var där. Sjuksköterskor började springa omkring. Vi blev införda i deras konferansrum där jag o Daniel fick sitta själva. När vi väl skulle ta prover kom ansiktsmasker fram hahaha.. "We come in peace!!"  Vi hade iallafall något att skratta åt resten av dagen.

Just nu är det 9 timmar o 19 minuter kvar tills JIMMY CHOO!! och får jag inte tag på det jag vill ha så tar jag fram klossarna igen..hihi.

Natti på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0