Helg!!

Denna vecka har varit både upp o ner men nu är det bara upp upp i det blå.

Var och tog spruta mot svininfluensan i veckan. Själva sprutan gick bra, jag är inte orolig för sprutor MEN värken som kom i armen dagarna efter var fruktansvärd. Kändes som att jag hade gjort 10 000 armhävningar haha. Men men nu ska man vara säker mot att få tryne o knorr. Jag var lite osäker på om jag skulle ta sprutan. Jag har inte varit så orolig för att jag ska bli smittad jag har snarare tänkt på att jag kan smitta andra och det vill jag inte.

På jobbet fick vi äntligen de efterlängtade skolkorten!!! Det är något magiskt att se alla föräldrars ansikten lysa upp när de får se sina barns första "skolkort". Hade lyckats hitta en jätte duktig fotograf så alla bilder var super fina!!! Vi pedagoger fick också fina kort på oss själva. Mitt första förskolekort då jag inte är under 5 år hahaha..Kändes som julafton att få korten :)

Imorgon ska jag, älsklingen o Ruan fara en sväng till Örebro. Ska bli jätte jätte roligt. Förhoppningsvis blir det även ett stopp i Nora hos mami o papi. Ska mysa lite med min bästaste Therese också!! Längtar!!!

Nu är det dax för mat och filmtajm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0