En magisk dag

Har väntat o längtat o trånat o..ja..hm, vad mer kan man göra...Jag pratar självklart om Jimmy Choo for HM. Vad trodde du??!!
I förmiddags slog det till, ungefär som en bomb. Jag drömde hemska mardrömmar, under dom få timmar jag lyckades sova, om att jag hade missat öppningen och att alla saker var slut. Då jag inte kommer så långt ifrån bostaden fick jag som mång många andra vänta på öppningen kl 10 på internet.
SJÄLVKLART var det så pass många som ville samma sak som jag så det blev långa köer för att överhuvudtaget kunna logga in på sidan. Men vid drygt 12 tiden kom jag in och fick köpa nästan allt jag ville ha. Sååå lycklig!!! Jaja, jag vet att många säger att "varför bry sig så mycket om ett märke". Men detta är JAG. Har alltid o kommer alltid vara sjukt intresserad av mode och designers. Kommer fortfarande ihåg när jag fick min första Dior väska. Grön och vit och helt underbar!!! hahaha. Nej jag är inte askungen. Min dröm är inte en bal på slottet. Min dröm är en YSL väska!!!

Okej nog pratat om det.

Satt o lyssnade på musik och har hittat en "ny" bra låt med N*E*R*D. Den heter Radio (WTF). Man blir riktigt glad av den. Gå  o lyssna på den vettja för det ska jag göra.

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0