Dagens lista

Eftersom jag är hemma och är sjuk tänkte jag passa på att fylla på min blogg som jag inte har tagit hand om så väl :/ Tyvärr händer inte så jätte mycket i mitt liv just nu så jag tänkte förgylla er tid med en liten lista över vad jag tycker om idag
                 
                               
Film: Johan Falk filmerna!! Har ni inte sett dom. Spring iväg o hyr dom på en gång. Du kommer inte att ångra dig!!

Musik: Hela New Moon soundtrack är otroligt bra

Snygging: Okej okej, ni som känner mig vet vilka två snyggingar som alltid finns på min lista MEN de har nu fått konkurans för en ny kille har dykt upp, nämligen Joel Kinnamann!!! Både jag och min svägerska verkligen dreglar när vi ser honom. Längtar till Snabba cash filmen.

Väder: Självklart alltid sol och värme, ja tom snö o kyla. Men vad har vi utomhus..grått o trist. Nej inför två årstider!! sommar o vinter!! 10 månader sommar o 2 månader vinter, okej!! Några frågor på det!!??!! nej trodde inte det.

Längtan: Bli frisk först o främst men sen shopping på HM till helgen

Stad: London

Land: Storbritannien

Färg: Brun

Jaha, det var vad jag kom på. Om du kommer på något mer som kan plattsa min lista så kom med ideér.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0