Söndag

Söndag är i min värld en slappar dag. Jag har idag slappat framför tv, tvättat massa kläder så att man har något att ha på sig i veckan. Tycker att det spelar ingen roll hur mycket jag tvättar det finns ändå alltid tvätt kvar. Sen har jag återigen läst igenom mitt och Rebeccas examensarbete som ska responderas och opponeras imorgon. Känner mig lite nervös men det kommer nog att gå bra.
Imorgon börjar då min sista vecka på MDH, sista måndagen..ojoj..känns stort. Har även fått lite små pikar från min make att man vet aldrig vad som kommer att hända efter torsdag. Jag är sjukt nyfiken och vill veta vad han menar. En del av mig tycker jätte mycket om överaskningar men vet inte om jag klarar av det just nu. På lördag vet jag iallafall att det är examensmiddag som gäller. Har en jätte jätte vacker korallfärgad klänning som jag ska ha på mig tillsammans med snygga silvriga skor med ganska höga klackar som jag lånat av min mor. Vill att det ska vara lördag nuuuu!! Eller ja det kan ju få vara torsdag eftermiddag för då börjar allt roligt.

Igår tittade jag och maken på filmen Knowing. Den var ganska okej, hade som vanligt för stora förväntningar så slutet blev inte som jag trodde. Har två filmer på min lista just nu som jag vill se och det är Änglar och demoner och Coraline. Sommaren ser också ut att bli en filmsommar med många bra och stora filmer. Maken vill se Terminator så vi får väll se om jag kan slippa den filmen eller om jag måste hänga på. Annars är det Transformers: De besegrades hämnd, Harry Potter och halvblodsprinsen, Linje 1 2 3 kapad, Inglourious Basterds och Beck- I stormens öga. Men mest längtar jag till den 20 november, 180 dagar kvar : )

Jaja, nu ska jag titta lite på Stylista, äta lite mat och sedan förbereda mig för imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0