Sol sol soool

Så var det återigen dags för en ny dag. I Västerås är det just nu riktigt soligt, blå himmel och -6 grader..huuuaaa..Vi får hoppas på att det blir varmare längre fram på dagen. Jag, Rebecca och min make ska på utflykt till E-tuna och leta efter massa nya böcker till vårat arbete. Det ska bli ganska spännande. Efter det ska jag och maken göra Västerås stad. Jag måste klippa mig och sen ska vi handla lite saker till min kära mor och far som fyller 54 år torsdag och fredag. Ja det är både bra och dåligt att ha föräldrar som fyller år dagarna efter varandra och är i samma ålder också men ja vi får se vad vi kan hitta på. Nu är det frukost. Återkommer senare.

Kommentarer
Postat av: [almabeatrice]

Kom NUUU, orkar inte vänta längre ;) HIHI



Kraaaaam

2009-03-25 @ 09:27:56
URL: http://almabeatrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0