Slalom

Äntligen!!! Efter jag vet inte hur många månaders tjatande har jag nu skapat en blogg. Vet inte hur det ska gå men jag kan ju alltid försöka.
Till dagens stora samtalsämne:
Jag har aldrig åkt slalom. Jag har funderat på det många gånger men har alltid backat ur när vintern kommit. Jag har alltid tyckt att det ser lite farligt ut. Jag skulle säkert se ut som Stig i Sällskapsresan 1 och det skulle sluta med störtlopp rakt fram tills jag åker in eller på något och på så sätt lyckas stanna. Min make tycker att jag absolut måste prova innan jag kan uttala mig om denna sak och han tycker att det skulle vara jätte kul om vi kunde åka bort och åka skidor tillsammans men efter dagens rubriker i aftonbladet lär han få stora svårigheter med att få med mig på skidresa. Underbara Liam Neesons (han är såååå duktig som skådis, älskar många av hans filmer) fru dog igår efter att ha varit med i en skidolycka. Återigen, det är farligt att åka slalom!!!

Jaja slut på allt tråkigt. Nu ska jag bege mig ut i solen för äntligen har det blivit vår, eller ja..vi är iallafall påväg mot våren. Sen ska jag iväg och göra mina sista intervjuer, ska bli skönt när dom är färdiga så att man kan komma igång med själva arbetet.

Kommentarer
Postat av: ab

2009-03-22 @ 18:21:10
Postat av: Anonym

Det bästa med slalom är afterski. Alltså räcker det med att du drar på dig ett par pjäxor och går till afterskiin:-)

2009-03-22 @ 18:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0