Pimp my blogg

Vaknade imorse med att solen sken in i sovrummet. Det ger en lite anledning till att kliva upp ur sängen. När jag väl satt och åt frukost insåg jag mitt i min glädje att de hade börjat snöa utanför...Tack o lov slutade det ganska snart så nu är det återigen vår..eller?! Jo i min värld är det vår. Rebecca har ju ändå köpt en vårkappa så då är det vår!!
För att tala om goa Rebecca så har hon pimpat min blogg!! Hahaha. Den blev exakt så som jag hade tänkt mig. Min egen lilla ego sida!! Jag är sååå lycklig och sååå tacksam. Jag hade aldrig lyckats få den såhär bra av mig själv.
Rebecca var ju då här för en större anledning än att pimpa min blogg, nämligen att plugga. Det gick ju ööh..bra. Imorgon ska vi göra studiebesök till E-tuna så känner på mig att denna vecka kommer bli superbra för vårat arbete. Imorgon ska jag även försöka mig på att få en klipptid inom dom närmsta dagarna men är väldigt dålig på frisörer som är BRA här i stan.
Jaja nu kurrar magen så nu är det nog dags för lite middag.

Kommentarer
Postat av: Elektra

ÅÅÅÅÅÅÅÅåååååååååååååååååååååååvafin den blev!! Å du e sååå söt! Inte konstigt sonen är helt uppslukad! garv Har lagt till dig på min blogg åxå så du vet gums. pözz

2009-03-24 @ 17:47:55
Postat av: Anonym

Så fint du fått gumman , får tacka din vän hjälpte dig med din sida. Mycket bra gjort...



Pöözz älskling

2009-03-24 @ 20:33:59
Postat av: Rab

Supernajs det blev på sidan!! Som föregående talare sa: Inte konstigt att sonen är helt såld på dig!

2009-03-25 @ 08:52:35
URL: http://blogg.passagen.se/fjopps/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0