Norastaden

Idag är ingen vanlig dag för idag är det mammas födelsedag. Hurra, hurra, hurraaaaa. Grattis mamma min. Hoppas du får en bra dag. Du får iallafall mig och min make på besök under helgen. För så är det. Jag och Daniel ska fara till Nora idag. Jag tycker om Nora så det ska bli skönt att få fara dit ett tag, men sen är det alltid skönt att få komma tillbaka till Västerås. Denna helg blir det mycket firande. Ska fira pappa och mamma och min Daniel som klarade provet och sen kan man ju alltid fira mig för att jag har överlevt ännu en vecka. På lördag kommer min kära bror (som naturligtvis också heter Daniel bara för att göra det roliga ännu mer roligt) och hans flickvän Linda. Ska bli kul att hela familjen samlas.

Lyckades tillslut få min bröllopsfilm. Daniel bryr sig inte så jätte mycket över filmen så jag räknar den som min nu. Jag höll på att börja gråta när vi läste våra löften för varandra och när prästen läste upp vad jag och Daniel hade skrivit om varandra när vi träffade prästen innan bröllopet. Allt var såååå fint. Min underbara tärna Ann var helt underbar. Jag tror aldrig att jag kan tacka henne nog för att hon fanns där för mig och underbara Martin..Martin Martin..Han var såå duktig, höll koll på Samuel plus våra ringar. Han bar ljuset som vi fick och var allmänt proffsig. Att ha vänner som Ann och Martin gör dagen och livet lite ljusare. Sen finns det självklart andra vänner också som betyder oerhört mycket för oss och ni vet vilka ni är.

Nu ska jag gå och vattna blommorna sen ska jag göra iordning mig för avresa.

Trevlig helg!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur går det med yuccapalmen?

2009-03-28 @ 17:38:56
Postat av: Rab

Har ni fixat ballen? Nu kommer ju solen!!!!!!!!!!:-)

2009-03-31 @ 10:21:42
URL: http://blogg.passagen.se/fjopps/
Postat av: Thea

Yuccapalmerna mår..hm..dom lever iallafall. Den ena har fått mer blad och den andra kanske skulle behöva åka på semester till sthlm : ) Ballen är föresten ren och snygg så det är bara att tuta och köra hitåt.

2009-04-14 @ 14:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0