Måndag

Så var det åter dags för en ny vecka. Helgen har varit jätte bra, har haft trevligt besök från sthlm. Det är alltid kul att träffa dom. Dom har magiska ord som gör att jag blir lugn i kroppen, alla mina konstiga tankar bara rinner iväg för en stund. Vi titta bl a på Robinson...ojojoj det bara kryllade av lärare. Ja det var nog mer lärare på den där ön än vad man ser i en skola!!! Hahaha. Väldigt skumma typer fanns också på ön. Man behöver faktist inte döda det första man ser bara för att visa att man kan. Vi "tvingade" även våra gäster att titta på roliga Thailands bilder. Vilka minnen. Skulle önska att man kunde åka tillbaka på en gång. Så fort som jag är klar i skolan ska vi börja spara. Vi lyckades även med att spela lite Guitar Hero. Jag har börjat inse det roliga med detta spel och det är ganska beroendeframkallande. Åt massa onyttigt gjorde vi också, pizza, brieost, chips och dipp. Ja allt sånt där som ger en lagom ångest. Men för att få bort ångesten så drack vi vin. Ja det var kort och gott helgen och så var det måndag. Daniel skrev sitt tredje teoriprov idag och jag var sjukt nervös. Jag gick runt hemma och skakade i en timma innan han ringde och talade om att han hade klarat provet. Han är ju sååååå duktig!!! Min ängel!! Så firade lite med god middag.
Avslutar med en liten hyllning till min kära make. Denna video är till dig, och ja Tim Burton kan verkligen förgylla ens dag!!




Kommentarer
Postat av: [almabeatrice]

Gumman det gick ju super bra!!



Vi ska se vad vi kan hitta på med Designen imorgon ;)



KRAM

2009-03-23 @ 23:00:34
URL: http://almabeatrice.blogg.se/
Postat av: Danne

Me löve u

2009-03-24 @ 00:19:26
Postat av: E

2009-03-24 @ 10:28:34
Postat av: Elena

Tack för en superhelg gusm...så skönt att få komma bort å hem till er. me like ;)

Ta hand om dig söt och säg till om jag kan hjälpa nåt med skolan :)



pözz

2009-03-24 @ 10:29:53
Postat av: Frida

Åh va kul med en blogg... å inte vilken som helst...Theas blogg :) Kommer vara en flitig läsare :)

Hör av dig snart gumman...tänker på dig

2009-03-24 @ 16:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0