Ingen bra dag.

Ibland önskar jag att jag kunde fly bort ifrån mig själv. Jag har ingen bra dag idag, mår bara dåligt. En del av mig vill bara skrika och gråta men tror inte att det hjälper mig mer än kanske för stunden. jag vet att det kommer att bli bättre men just nu känns det bara som att jag har blivit uppäten av ett stort svart hål. Jag vill bara sova. Sova har blivit min hobby. Det bästa jag vet just nu är att sova.

Älskar dig Daniel!! Är sååå tacksam och otroligt lycklig för att du finns i mitt liv. Du är det bästa som har hänt i mitt liv.

Imorgon är en annan dag.

Kommentarer
Postat av: Danne

Älskar dig också

2009-04-01 @ 05:04:02
Postat av: Rab

Hang in there! Tänker på dig

2009-04-01 @ 10:22:44
URL: http://blogg.passagen.se/fjopps/
Postat av: Elena

Finns här om du behöver kräkas! Glöm inte det. Pözz!

2009-04-01 @ 10:58:49
Postat av: Thea

Tack mina sötisar va goa ni är!!

2009-04-14 @ 13:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0