I´m back

Faaaaaaaaaaan va arg jag blir!!! Hade skrivit ett jätte fint inlägg i min blogg och skulle bara kolla på förhandsgranska och när jag sedan gick tillbaka var skiten borta!! Jaja, orkar inte skriva allt jag skrev tidigare men i stort sett. Var nere på stan med maken och lyckades äntligen fixa klipptid. Frisören var jätte gullig, självklart var hon gammal kompis med Daniel. När jag berättade för henne vilken frisyr jag hade tänkt mig tyckte hon att jag gjort ett bra val och hör och häpna. Inte för att risyren passar min ansiktsform som man brukar få höra utan för att jag har en SNYGG NACKE!!!! Va??!!?? hahaha. Jag ska nog lägga in det på min meritlista som snygga kroppsdelar.


Jaja här kommer lite bilder på mitt nya jag.



Kommentarer
Postat av: Rab

Najs!:-)

2009-03-26 @ 07:52:18
URL: http://blogg.passagen.se/fjopps/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0