Grattis!!!

Idag är ingen vanlig dag för idag är det pappas födelsedag. Hurra, hurra, hurraaaaaaa!!! Ja grattis lilla pappa. Hoppas att du har haft en bra dag. Fint väder fick du iallafall på din stora dag. Ett stort grattis också till Kristian Luuk och Carina Berg som väntar tillökning i familjen. Man kan ju undra om barnet redan nu börjar fundera på att bli programledare.

Idag var Rebecca här och pluggade. Vi hade båda två varit jätte duktiga och suttit och plugga till sent inpå natten igår så vi hade väldigt mycket material idag att arbeta med. Känns verkligen bra just nu och på måndag ska vi träffa Carin så blir spännande vad hon ha att komma med.

I flera flera månader har ja väntat och tjatat o gnatat och klagat på min make att han ska fixa våran bröllopsvideo och ikväll är det förhoppningsvis slut tjatat. Längtar längtar längtar!!! När jag väl bestämmde mig för att börja blogga lovade jag mig själv att jag inte skulle skriva något om bröllopet i bloggen, men har insett att det är nog ganska svårt för min del så ni kan nog se fram emot en hel del återblickar. Tittade på programmet Vårt bröllop i era händer. Där ska vänner och familjemedlemmar fixa ett bröllop på en vecka!! Jag fixade och donade i över ett år, hur hinner dom. Fick även reda på genom programmet att ett "normalt" bröllop i Sverige kostar 120 000 kr. *Host* öööh...skulle nog ha gjort som Victoria och Daniel och hoppats på lite pengar från staten. Alla som känner mig vet att just bröllop är ganska viktiga för mig och framförallt mitt eget. Sen att jag har kontrollbehov till tusen hjälper inte till, så att anmäla mig till något sånt program skulle inte fungera för jag skulle inte ha någon familj eller vänner kvar. Ha ha ha. Men i och med att jag tycker om bröllop och redan har gift mig så spenderar jag lite av min fritid med att planera andras och med andras menar jag Rebecca. Har då fått lite instruktioner om hur hon vill ha det och hon har nappat på de flesta av mina idéer så nu var det bara för henne att göra det stora jobbet och fixa en karl. Men det är ingen fara, jag känner på mig att all väntan snart är över. Snart står drömprinsen utanför dörren och pratar skånska..hahahahahahahahahaha

Nä nu är det bäst för mig att jag sätter igång och börjar tvätta så att vi har lite rena kläder med oss när vi far till Nora imorgon.

Kommentarer
Postat av: [almabeatrice]

Ja grattis på Pappa.. å imorgon Mamma.. glöm inte att ge henne ett inlägg!!



Tur att jag har en bröllopsfixatre, billig med, jag bjuder dig på tårtan ;) hiih.. sen vet man ju aldrig när du kommer behövas ;P



KRAM

2009-03-26 @ 21:33:21
URL: http://almabeatrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0