Regnet det bara öser ner...

...och jag blir blöt om både skor och strumpor..tra la la la la..Njae..Det stämmer att regnet öser ner utanför fönstret men jag är smart och stannar inomhus. Hörde föresten på nyheterna idag att det troligtvis ska regna imorgon *suck* , det gamla vanliga midsommarvädret!! Jag och maken ska försöka att ha så trevligt som möjligt och mysa lite inomhus imorgon men det kommer att kännas tomt när familjen inte är här.

Jag känner att jag behöver att något ska hända. Något nytt, något spännande, något roligt, något annorlunda, något som bara får mig att bli överlycklig och bara vill hoppa och dansa av lycka.

Jag och maken var och titta på mobiler i veckan. Det är snart dags för mig att uppgradera mig till en lite nyare, lite helare som inte har blivit tappad i golvet ca 100 gånger hahaha. Står i valet och kvalet mellan två mobiler. Den första är HTC Magic. Otroligt bra telefon med stor skärm, bra kamera och touchpad eller hur det heter och stavas. Den var jätte rolig att skriva meddelanden på också : ) Den andra telefonen är Nokia E71. Även den en otroligt bra telefon med bra kamera, bra tangentbord och jag tycker att den är super snygg. Den andra är ju bara vit..hm..Har jätte svårt att välja. Vilken tycker du att jag ska välja? Jag ska ju ändå ha telefonen i 2 år så jag måste verkligen tycka om den. HJÄLP!!

Nu ska jag fortsätta titta på Oskyldigt dömd. Ha en bra kväll!!

Kommentarer
Postat av: [almabeatrice]

idoooooo dåh??? Har du redan glömt den ;) hihi



KRAM

2009-06-18 @ 23:46:54
URL: http://almabeatrice.blogg.se/
Postat av: emmasusanna

htc magic är snygg för att den är vit och fin :)

Nokian har jag hört är super bra och jag hade själv köpt den om jag inte köpt min samsung toutchwiz, för att den är så söt och snygg och bra :)



Hoppas du hittar rätt :)



2009-06-19 @ 09:37:25
URL: http://emmasusanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0