Ont!!

Jag vet inte vad jag har gjort men jag har jätte ont i ryggen och axlarna idag. Tror att jag har legat fel inatt. Idag är det söndag. Det är ganska skönt imorgon börjar en ny start på livet har jag bestämt. Har mycket att göra imorgon så jag hoppas att jag hinner och orkar allt jag har planerat in.

Läste på aftonbladets hemsida att värmen skulle komma nu i veckan. Underbart!! Behöver massa sol och värme nu : )

Som jag anade så gick det inte så bra att lägga upp alla bilder, men det är en av alla mina att göra saker imorgon.

Nu ska jag krypa ner i sängen och bara slötitta på tv. Jag är redan jätte trött, skulle kunna somna när som helst.

Ha det bra så hörs vi imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0