Midsommar

Då var det dags, dagen d. Den stora dagen då det äts massor av sill, potatis och jordgubbar till detta dricks det allt som man får ner. Det sjungs sånger, folk leker massa lekar. Oftast kommer dessa lekar när alla är lagom runda under fötterna ; ) Men vad är det igentligen vi firar?? Läste i Aftonbladets Klick tidning där dom hade frågat folk om vi ska byta datum på midsommar och flytta det till juli-augusti. Men vad skulle midsommar vara utan kyla och regn.
För min del blir det en ganska lugn midsommar. Första året på ca 7 år som jag och Daniel får "fira" tillsammans hela dagen. Vi ska äta masa god mat och dricka en hel del gott till maten. Vad ska du göra??

Nu ska jag strax hoppa in i duschen och göra mig fin för älsklingen men kanske återkommer senare med uppdatering.

Jo just ja!! Angående mobiler som jag skrev om igår. Tack för de fina tips och förslag jag fått ; ) Nej Rebecca jag har inte glömt bort Idou men har pratat runt med lite folk och tror att den kommer att vara jätte dyr och vissa tror att den kommer att bli en flopp, föresten ska de byta namn på den och det är illa det var ju namnet som var perfekt. Så jag har lagt Idou lite på is. Ni får gärna fortsätta att hjälpa mig och komma med åsikter angående mitt mobilval. Mobilval 2009!!!

Nej nu ska jag verkligen sluta snacka och fixa iordning mig.

Ha en toppen bra midsommar med allt som tillhör!!! Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0