Filmtema

Denna vecka har jag och maken haft ett filmrace vi har sett många bra filmer bl.a Pride and Glory med Edward Norton och Colin Farrell. Slumdog Millionaire (kan nu förstå varför filmen fick så många Oscars), Final destination, om att lura döden.
Vi hann med två Wallander filmer nämligen Hämnden och Skulden och sedan såg vi en av makens favoritfilmer nämligen Nausicaå som är en japansk film. Tack o lov för textning.
Idag lyckades vi även se Angels and Demons. Jag tyckte att den var super bra men jag har inte läst boken så jag har inget att förknippa den med.
Har du sett någon bra film får du gärna komma med rekomendation jag och maken tittar på allt : )

Just nu är kl 23.45 och jag sitter hemma själv!!! Ja jag lovade maken att han skulle få gå ut och leka med Promoe som visst är i stan för spelningar. Så just nu försöker jag att underhålla mig själv. Kanal 3 visar Twins på tv hm...tur att jag har druckit lite vin, med vin blir alla filmer bra ha ha ha

Imorgon är det söndag och då kommer Ruan hem från resan till Uppsala, ska bli skönt att få hem gumman i garaget : )

Har tänkt att lägga upp lite bilder imorgon i bloggen men vi får se hur det går, tänker inte lova något men jag hoppas.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0