29

Jag och maken har pratat mycket barnnamn på sista tiden. Nej vi är inte gravida ännu men det är alltid bra att vara förberedd. Jag har ju bestämt vad pojken ska heta (om vi nu får en sådan) så då tyckte maken att han skulle få bestämma vad flickan hette (ja om vi får en sådan). Jag blev mycket nervös för detta beslut men när han sa sitt val av namn kunde jag pusta ut. För dom som är insatta i detta barnnamnssnack så blev det inget av dom jag hade tänkt mig. Namnet som maken kom på är det bara 29 personer i Sverige som heter och det tycker jag är perfekt.

Denna vecka började perfekt med solsken och goda nyheter. Den duktiga duktiga A har lyckats få jobbet som hon har gått o väntat på så länge. Grattis grattis!!! Perfekt att vi ska komma på besök imorgon så att vi kan fira ; )

Tjo och hej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0