PRIDE, PRIDE, PRIDE

Ja, Stockholm har börjat koka. Folk är här o där och överallt..det är dags för årets gatufest PRIDE.
I år blir det då lite mer annorlunda än andra år för i år ska nämligen jag delta!! Ja, jag ska festa med alla roliga människor på själva schlagerafton, jag ska picknicka i Tantoparken och jag ska absolut gå i paraden..Tjooohooo!! Ska nog blinga till mig ordentligt. Det ska bli sååå jäkla kul. Självklart följer maken min med plus våran alldeles egna regnbågsfamilj. Ser verkligen fram emot allt tok!! Framförallt mitt "dogtag" eller va det nu hette som A eller E på något sätt ska fixa fram ha ha ha!!! Ja det jag mest ser fram emot är ett halsband med regnbågsfärger med blindskrift där det står HETRO hahahahaha. Kommer grina om jag inte får tag på något halsband.

När jag nu är uppe i sthlm ska jag även på anställningsintervju. Spännande spännande. Pratade iallafall med världens gulligaste kvinna så det kommer bli jätte roligt att få träffa henne live.

Kommentarer
Postat av: Da shit

Gullunge, love you with all my heart :)

2009-07-28 @ 06:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0