Kick!!

Ibland kan man behöva en spark i ändan för att man ska falla på rätt spår igen. Det kan kännas väldigt hårt just då men det brukar visa sig att det hjälpte och att saker och ting blir till det bättre. Men för att få dessa sparkar med kärlek behöver man underbara riktiga vänner och familjemedlemmar. Känns skönt att veta att skyddsnätet funkar perfekt.
När man gifter sig brukar man säga "i nöd och i lust". Detta tycker jag även passar väldigt bra in på relationen till familjemedlemmar och vänner.
Denna början på veckan har varit helt underbar och det verkar bara bli bättre och bättre, så jag hoppas på att vädret kan hålla sig bra torsdag, fredag och lördag iallafall.
Det känns som om jag är världens lyckligaste just nu. Har en jätte jätte underbar stoooor familj, helt underbara vänner som får en att skratta o gråta, en underbar make (ja jag vet att han passar in under familjekategorin), men han är så underbar så han förtjänar en helt egen kategori. Utan dig älskling vore det ingenting.

På tal om älskling så firar vi bröllopsdag.....BRÖLLOPSDAG!! ja den allra första bröllopsdagen på söndag. Jisses vad jag kände mig vuxen när jag skrev bröllopsdag. Helt otroligt att det redan har gått ett år. Vad har hänt, vad har vi gjort, vad har vi upplevt? Tiden har bara runnit iväg. Kom iväg på mini smekmånad i somras men förhoppningsvis kan vi göra en längre resa snart. För att fira att min make har stått ut med mig ett helt år..hahahaha. Puss på dig gubben!!

Nu är det dags att förbereda inför morgondagen.

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Danne

Puss min söta rara älskling hihi..

Du är inte heller så pjåkig ;)



Kram

2009-07-29 @ 10:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0