Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!

Äntligen äntligen får jag och hela världen se Brandon i tv rutan för han gick äntligen vidare i SYTYCD. Hejja hejja hejja.
Veckorna har gått snabbt. Det är mycket farande omkring. Förra veckan var vi i sthlm och hade semester med familjen. Helt underbart!! Han med att dricka mååskiiitos, äta sill o potatis, dricka alldeles för många nubbar. Blanda dessa nubbar med vin och mer vin. Kan säga att jag inte mådde så jätte bra dagen efter. Jag och E var och träffade en jätte trevlig rektor i sthlm så det känns jätte bra : ) Efter mycket skojj, mycke sol och mycke drickande återvände vi hem till V-ås. Där var jag på intervju för en helt underbar förskola, vill vill vill jätte gärna jobba där så vi får se. På fredag far vi en sväng till Nora för att hälsa på, sedan på lördag är det grill med galna mat ligan. Känner redan att jag har ont i magen av mättnad. Sen på söndagen är det bara att packa för på måndag far vi till västkusten för att ha lite semester där. Ska bli jätte mysigt ska bo i bröllopssviten på Nisses camping, hahaha. Längtar sååå mycket. Hoppas att det blir bra väder. Det vi har planerat in än så länge är tur till Norge med båt och sedan åka lite karuseller i Gbg. Blir en superbra semester.

Föresten så har jag äntligen valt telefon och jag ska bli ägare till en Nokia!!! Nokia..hm..min make får nog lära mig lite har aldrig haft Nokia. Känner redan att det är min lilla bebis ; )

Nu är det snart dags att försöka sova, tack o lov för fläktar : )

Sov gott!!

Just ja...Ja Helena, gåslever smakar som leverpastej så det var gott men tungan däremot kunde jag klara mig utan. Du måste berätta om alla roliga saker du kommer att äta på andra sidan jorden ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0