Friends or foe!!??!!

Jaha, ska börja med en liten sammanfattning från igår. Alice Cooper var helt otrolig!! Showen var magisk. Allt som jag hade förväntat mig plus mycket mycket mer fick jag och många anda uppleva. När de drog fram giljotinen blev publiken helt tokig, inklusive jag!! Vid två tiden inatt var det fyra styckna i denna lägenhet som föll väldigt nöjda och lyckliga i säng.

Nu till lite andra saker.
Vet inte om det är julen eller andra saker som gör att vissa människor förändas. Eller så har dom inte förändrats bara visat upp sitt rätta jag. Blir både arg och besviken. Men mest chokad!!
Att hitta RIKTIGA vänner kan vara svårt. Men när man väl hittar dem ska man ta vara på det. Men så vad är en riktig vän då??!! Detta har vi nog många åsikter om, både lika och olika. Men det som inte tillhör en riktig vän är när man helt plöttsligt får en massa skit tillbaka i ansiktet!!!! Jaja..nu har jag fått ur mig endel som har legat i mina tankar de senaste veckorna.

För att tala om bra saker så letar jag o maken lägenhet. Har hittat några bra områden som vi söker i. Det går faktist riktigt bra och vi förväntar oss att kunna flytta till våren. Tror att nästa år kommer att bli ett bra år :)

Har just nu en paus från min renskrivning av utvecklingssamtal som jag har haft men nu är det dags att återgå till dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0