JOBB JOBB JOBB!!!

Är hemma och landar just nu. Har äntligen fått klart med arbete. Börjar på måndag!!! Känns helt underbart. Jag är såååå lycklig. Blir mycket att göra nu. Skriva på papper, lära sig alla rutiner och sedan börja med inskolning. Känns som om jag flyger på moln. Har svårt att få in i huvudet att jag har fått har fått en tillsvidareanställning med sjukt bra lön!!! Måste börja fixa iordning lägenheten för att få ut den på försäljning. Livet leker just nu. Ikväll o imorgon blir det riktigt partaj. Eller va säger jag, det har varit partaj sedan förra onsdagen. Priden var jätte jätte rolig. Men mer om den och massa bilder kommer snart upp i bloggen.

Nu måste jag skynda vidare och göra massa saker men kanske återkommer senare ikväll annars imorgon.

Kram

Kommentarer
Postat av: Danne

Hurra Hurra hurra + hurra ;)



Löva ju ;)

2009-08-05 @ 13:52:02
Postat av: Helena

Grattis! :) Vad roligt! Vilken skola hamnar du på? Var ska du flytta? Kraam

2009-08-09 @ 18:42:54
URL: http://www.lalanika.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0