Efter regn kommer solsken

Ja det är iallafall så folk brukar säga om någon har gått igenom något svårt, jobbigt osv. För att personen ska lyckas kämpa vidare så brukar folk runtomkring säga att efter regn kommer solsken dvs det kommer att bli bättre. Mitt liv har varit och är fortfarande en berg-och-dalbana där vissa dagar är okej och vissa dagar är dåliga och vissa dagar vill jag radera ur mitt liv. Pratade med en väldigt god vän till mig nyss och fick reda på en sån liten sak som att vi har sovmorgon imorgon och att vi bara går i skolan på eftermiddag. En sån liten sak gjorde att jag kände mig sprudlande glad. Glad för en småsak..känns lite konstigt tom lite fel. Men jag får ta vara på dessa känslor och leva lite på dem.

Examensarbetet tog slut i helgen. Eller ja vi har iallafall lämnat in det och vi känner oss riktigt nöjda, nu är det bara att invänta domarens (i vårat fall vår handledares) dom. Men jag vill fortsätta att vara positiv så jag tror att det kommer att gå bra.

Såg en film i helgen, den hette Neverwas. Efter att ha sett filmen kände både jag och min man oss tomma. Jag vet inte om jag kan säga att den är bra eller inte..den är..annorlunda. Den är magisk, lite spänande, dramatisk..ja den innehåller det mesta. Om man tycker om annorlunda och lite konstiga filmer så tycker jag att man ska hyra den. Ena stunden satt jag och tänkte på att detta var en riktig tänkar film men i andra stunden så kom jag på att man ska nog inte tänka för mycket i denna film. Bra skådisar var iallafall med.
När jag talar om bra filmer så kommer snart trailen till hösten/vintens stora film i mitt hem dvs NewMoon!!!!! 213 dagar är det kvar tills filmen går upp på SF men det är bara ca 13 dagar kvar tills trailen kommer. Jag önskar mig biobiljetter redan NU!!!!!! Nej jag är inte besatt, jag är BESATTTTTTTTTT!!!!!!!!!! Men det får jag vara för jag är jag. Så det så!!

Nu har maken tröttnat på att jag skriver så mycket så får återgå till honom.

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0