Död åt Tengel

Ibland upplever man dagar då man inte kan göra alla nöjda och glada. Man strids mellan två viljor, sin egen vilja och en vilja att göra någon annan glad. Just i min situation går det inte att att följa min egen vilja och göra någon glad utan jag måste välja. Så vem väljer jag??

Jag känner mig återigen tom i kroppen. Tack o lov har jag min underbara älskade make som jag kan söka skydd hos. Han är det absolut bästa som har hänt mig och jag är sååå glad och tacksam att jag har honom och att han älskar mig. Det bästa som finns är att ligga i hans famn, jag känner mig så trygg, som om jag skulle klara allt.





Kommentarer
Postat av: Mumraa

Sötnos ;)



Glad att du känner så, jag känner detsamma :-D

2009-04-23 @ 02:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0